Zimowo-świąteczne paznokcie, czyli test hybryd od Eveline Cosmetics


Hej Kochani! :* Jak tam po Świętach? :) Mam nadzieję, że wykorzystaliście ten czas jak najlepiej, w przepięknej atmosferze ❤ Ja przez ten czas postanowiłam sobie trochę odpocząć od wirtualnego świata i nazbierać energii do działania i blogowania na kolejne tygodnie. Ale teraz już powracam do Was z dużą dawką nowości! :)

Między jedzeniem, oglądaniem Kevina (i innych obowiązkowych świątecznych fimów w tv :D ) a jedzeniem... wreszcie znalazłam chwilę na odświeżenie swojego manicure ❤ Zrobiłam sobie pazurki w zimowo-świątecznych kolorach: czerwieni i bieli - tak żeby sprawdziły się też na sylwestra :)


Przy okazji po raz pierwszy przetestowałam nowy zestaw do hybryd od Eveline Cosmetics. W zestawie znalazły się:
  • 3 kolory lakierów hybrydowych HYBRID Eveline Cosmetics (czerwony, pudrowy róż i jaskrawy róż)
  • BASA i TOP 
  • ZMYWACZ DO LAKIERU HYBRYDOWEGO 

Jak sprawdził się zestaw? MOJA OPINIA:

• Wcześniejszy lakier hybrydowy który miałam na paznokciach (swoją drogą już w opłakanym stanie :( ) zmyłam przy pomocy Zmywacza do lakieru hybrydowego Eveline. Zmywcza jest na tyle skuteczny, że lakier już po kilku minutach ładnie schodzi z paznokcia. Wystarczy paznokieć wymoczyć w substancji i zeskrobać lakier za pomocą drewnianego patyczka. Jak dla mnie jest ok :)

Lakier hybrydowy Eveline - kolor czerwony. Przyjemnie się nakłada, konsystencja jest zwarta i nie spływa na skórki. Trzeba jedynie uważać przy aplikowaniu pierwszej warstwy bo lakier "lubi" spływać w stronę dłoni. Przy drugiej warstwie trzyma się dobrze. Mam nadzieję, że to nie wyłącznie kwestia koloru i że przy kolejnych kolorach będzie tak samo: LAKIER ŚWIETNIE KRYJE! Nawet już przy pierwszej warstwie. Tego potrzebowałam ❤  

• Baza i top:
-Baza sprawiła mi nielada kłopotów na samym początku. Z przyzwyczajenia do mojej poprzedniej bazy nabierałam jej za dużo i spływała na skórki. Jednak w miarę wcześnie skapłam się, że wystarczy cienka warstwa bazy i czerwony lakier też trzyma się świetnie. Baza jest bardzo wydajna - nie spodziewałąm się :)
- Top sprawdza się rewelacyjnie! Nadaje pięknego blasku paznokciom na wykończeniu ❤ Hybrydki mam zrobione już prawie tydzień i trzymają się świetnie. Nic nie odchodzi od paznokcia, nadal błyszczą. Jeśli tak pozostaną do dużego odrostu to będę mega zadowolona *.*


Na razie zaszalałam z czerwonym kolorkiem na pazurkach, ale już nie mogę się doczekać wypróbowania moich nowych różów w kolekcji :)





Używacie tych lakierów? Dajcie znać jakie są Wasze odczucia :*

2 komentarze :

  1. O matko nawet nie wiedziałam, że mają hybrydy.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolory :) Szczęśliwego Nowego Roku Kochana!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.