Dots


Hej! :* Jaki jest Wasz ulubiony kolor na co dzień? Chodzi mi o taki, w którym moglibyście chodzić codziennie, a w stylizacji zmieniałyby się tylko dodatki... :) Mój to zdecydowanie KHAKI! 


Dzisiejsza stylizacja to jedna z tych wygodnych, a zarazem przykuwających uwagę. Do sukienki ze sklepu Rosegal.com - w moim ulubionym kolorze khaki i ściągającym paskiem w talii - dobrałam piękne, dziewczęce rajstopy Marilyn.pl :) Wieczory są jeszcze chłodne, więc to dobry pretekst by założyć jakieś fajne rajstopki z ciekawym wzorem, prawda? Na stopach oczywiście sandały! Żeby zachować tradycję powinnam była ubrać skarpetki+sandały, bo to punkt rozpoznawczy Polaków, ale nie dam Wam tej satysfakcji na śmiechy i chichy haha :D :* Sandały są ze sklepu internetowego MIVO.com Spostrzegawcze istotki już pewnie zauważyły, że buty są znanej marki TEVA. Są bardzo charakterystyczne, dzięki regulowanym paskom, ale i wygodne! Miękka koturna robi swoje i chodzi się w nich bardzo przyjemnie :) Na koniec sięgnęłam po niezawodną torebkę listonoszkę marki Manzana, która jest pojemna i do tego świetnie wygląda <3 PODOBA WAM SIĘ TAKI LOOK? :*

















 OGŁOSZENIA PARAFIALNE! :*

Mam dla Was kod rabatowy 20%: SANDINAM20 na zakupy w sklepie Mivo. Aby rabat zadziałał produkty muszą być nieprzecenione, minimalna zawartość zamówienia to 50 zł. Częstujcie się :*



Torebka | Handbag: 

Buty TEVA | Teva shoes: MIVO shop

Rajstopy | Tights: Marilyn


CHECK ALSO: dress casual women

Ethnic Summer Mini Dress With Sleeves Openwork Lace Off Shoulder Club Short Dress with Sleeves

1) Check first dress HERE
2) Check second dress HERE

9 komentarzy :

  1. Świetny zestaw, sukienka bardzo mi się podoba <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. kropeczki idealne na tę pogodę :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo przypadla mi do gustu. Ja rowniez uwielbiam kolor khaki i dobrze sie w nim czuje ale twoja sukienka jak na moje oko na zdjeciach to bez :p pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój kolor na co dzień, hmm? no raczej biały i czarny ;)
    bardzo fajna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rajstopy są przeeeeurocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja. Nic dodać, nic ująć!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.