Ubrania ze sklepu internetowego Sammydress - recenzja


Hej Kochani! :* Dzisiaj będzie trochę inaczej niż zwykle. Postanowiłam zrobić posta, w którym znajdziecie dokładny opis ubrań, rozmiary, ceny i moją opinie na temat ubrań z chińskiego sklepu Sammydress .Spokojnie, stylizacje też się tu pojawią za kilka dni :* Ostatnie zamówienie jakie zrobiłam było dość duże i różnorodne, dlatego jestem pewna że dziś na podstawie zdjęć dowiecie się wielu potrzebnych informacji do rozpoczęcia zakupów na tej stronie. To zaczynamy! :*


Jak już kiedyś wspominałam Sammydress to jeden z tych sklepów, które mają z reguły bardzo dobre jakościowo ubrania w przystępnych cenach, dlatego też tak często do niego wracam. Po prostu go lubię! :) Zwykle nawet najtańsza rzeczy jest szyta starannie i w miarę dobrego materiału, dlatego myślę że przed wystawianiem rzeczy na stronie administratorzy robią porządną selekcję ubrań. Czego zwykle brakuje na innych chińskich stronach, nawet tych z którymi miałam okazję współpracować... Przesyłka standardowo idzie do Polski około 15 dni. Koszt wysyłki jest różny, może się wahać od 2$ (ok. 8zł) za lżejsze ubrania jak bluzki, spódniczki aż do 10$ w przypadku np. kurtek. Są różne formy płatności, fajne jest też to że możemy płacić przez PayPal, czego nie można zrobić w przypadku Aliexpressu na przykład. To chyba na tyle z tych podstawowych informacji o Sammydress. Jeśli chcecie się czegoś więcej dowiedzieć pytajcie w komentarzach :*



1. Bluzka hiszpanka z długimi rękawami typu dzwony

 (Trendy Off The Shoulder Bell Sleeve Printed Blouse For Women ) KLIK

Mam na sobie rozmiar S - zwykle takiego rozmiaru kupuję ubrania w Europie. Jednak w tym wypadku czuję, że mogłam kupić bluzkę o rozmiar większą, ponieważ uwiera mnie na ramionach. Na stronie co prawda jest tabela rozmiarów i wystarczy się pomierzyć, ale jakoś kupiłam tą bluzkę na czuja i dlatego tak wyszło :D Poza tym jest starannie wykończona na rękawach, ale już przy dekolcie szewek leci jak pijany. Zrobiona z syntetycznego materiału. Wygląda lepiej na zdjęciach niż w rzeczywistości.


 2. T-shirt 90's KLIK

Przy tym t-shircie jestem pozytywnie zaskoczona. Został wykonany z bardzo przyzwoitego materiału i na pewno nie jest to syntetyk, bo dobrze przepuszcza powietrze. Do tego dobrze jakościowo wydrukowany napis. 


 3. Bluzka hiszpanka z długimi zdobionymi rękawami typu dzwony Sweet Crochet Off The Shoulder Lace Trim Bell Sleeve Blouse ) KLIK

Tutaj też kupiłam S'kę, ale mogła być M'ka. Ten sam problem z ramionami - jestem po prostu za gruba w ramionach hahahaha :D Bluzka jest piękna, haft na rękawkach i biuście starannie wykonany. Fajne jest to, że bluzka w delikatnym stopniu tylko prześwituje. Specjalnie na tą okazję ubrałam czarny stanik by jak najlepiej było widać w jakim stopniu kryje tkanina.




4. Boho sukienka we wzory KLIK

To najtańsza rzecz jaką kupiłam w tej przesyłce, bo na promocji za 6$ (ok. 24zł) i jest genialna! Zamówiłam ją dla mojej sis Klaudii, rozmiar S bo taki nosi i pasuje na nią idealnie :) Materiał też niczego sobie bo jest dość gruby jak na takie boho sukieneczki. Polecam! :)


 5. Jeansowa rozkloszowana sukienka Stylish Solid Color Suspender Denim Dress ) KLIK

Zawsze chciałam kupić coś jeansowego na Sammydress , żeby zaspokoić ciekawość jak wygląda u nich taki "jeans". Z racji, że sukienki ogrodniczki są ostatnio bardzo modne to skusiłam się na model z rozkloszowanym dołem. Muszę Wam powiedzieć, że gdy przyszła do mnie sukienka to wyglądała lepiej niż na zdjęciu na stronie. Jeansowy materiał jest gruby, wygląda na solidny i spokojnie mogę porównać ten materiał do takiej grubości w jakiej kupujemy spódniczki w Bershka lub Stradi. Jedynym problemem po rozpakowaniu okazało się to, że trzeba samemu przymocować blaszane "regulatorki" długości na ramiączkach, ale na szczęście do takich problemów mam chłopaka - w końcu nie będę zajmować się takimi pierdołami :D Ups...mam nadzieję, że tego nie czyta.


 6. Stylowa czapka Fashionable Retro Style Solid Color Lace Hem Embellished Cotton Blend Hat For Women ) KLIK

Ten zakup był moim MUST!
Stwierdziłam, że bez fajnego dodatku do stylizacji nie skończę zakupów :D Tak spodobała mi się ta czapka, że teraz chyba do wszystkiego będę ją nosić <3 Już nawet przygotowałam z nią stylizację, więc bądźcie czujni :*
 



https://www.facebook.com/sammydressfashion/  

http://www.sammydress.com/buyers-show   <- tutaj sprawdzicie jak ubrania wyglądają na innych osobach, które kupiły produkt który Was interesuje. Dobra sprawa :)

16 komentarzy :

  1. Great post,
    I follow, and I invite you to visit my blog
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka w stylu boho jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej mi się podoba sukienka-ogrodniczki i czarny t-shirt :) Sukieneczka dla siostry również piękna :)
    Dobrze mieć pomocnego faceta :) Teraz się wyda czy chłopak jest faktycznie zainteresowany tym co piszesz na blogu :D Ja jak coś wtrącę o moim to czasami to wychwyci :D Więc jednak się interesuje :D
    Oczywiście poklikane :) $6.09; $8.22; $9.46; $13.29:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy tak nie zamawiałam ubrań- moze sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oni mają naprawdę fajne rzeczy, trzeba tylko trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the details. Very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ciuchy, pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te dwie pierwsze bluzeczki i jeansowa kiecuszka <3 kliknięte
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że napisałaś taką dokładną recenzję tych produktów.
    Z tego co widzę to sklep oferuje sporo ciekawych rzeczy.
    Ta jeansowa spódniczka jest mega!
    Obserwuję ;)
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Boho sukienka jest piękna! :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeśli chodzi o zakupy szczególnie te ciuchowe wole jednak najpierw ubrania przymierzać. Właśnie dlatego najczęściej takie zakupy robie po prostu w galeriach handlowych i wydaje mi sie, ze to jest najwygodniejsze rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.