Wiązane swetry || WISHLIST Newchic

source: Pinterest.com


Jeszcze niedawno ta moda królowała wśród topów, body a nawet szpilek. Można pomyśleć, że była to tylko kwestia czasu aż jesienią pojawią się WIĄZANE SWETRY! :) Najważniejsze aby wiązanie było po boku lub przy dekolcie - to teraz jest trendy! Wraz z Newchic przychodzę do Was z najmodniejszymi swetrami tej jesieni. Miłego oglądania :* 



|| 
Until recently, this fashion reigned among the tops, body and even high heels. You might think that it was only a matter of time when bondage sweaters will appear on autumn season! :) The most important is to bindings to be on the side or at the neckline - it is now trendy! With Newchic I come to you with the most fashionable sweaters this fall. Nice watching :*




1. KLIK || 2. KLIK || 3. KLIK || 4. KLIK || 5. KLIK

16 komentarzy :

  1. 1,2 i 5 mi się podobają :)
    Poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post, thank you for sharing :)

    Camille xo

    www.cococami.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie sweterki - a w sumie, to uwielbiam chyba wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne propozycje, poklikałam wszystko :) Mam nadzieję, że jutro się zrewanżujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 3. prezentuje się całkiem nieźle:)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety jestem specyficzną osobą co do sweterków ale pierwszy nawet mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love this selection of lace-up sweaters. Especially the red one is gorgeous!
    Christina ♥ https://caliope-couture.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I really love the clothes <3
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: BOMBER, SNEAKERS AND ROAD TRIP
    DON'T MISS: PFW STREET STYLE II (PICS BY US)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahh, uwielbiam te wiązane sweterki :) jeden z moich ulubionych trendów :)


    Carmelatte

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ;) chociaz chyba nie na moj dekolt :D pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się pierwszy i piąty :) Klik

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. straszliwie mi się podoba ten motyw! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne sweterki <3 poklikane

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci sie spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.