Jeans backpack


Do rozpoczęcia roku szkolnego pozostało już dosłownie kilka dni, a ja nadal robię dla Was
przegląd plecaków do szkoły w poszukiwaniu tego idealnego :)


Tym razem wybór padł na jeansowy plecak Black Sheep ze strony internetowej Brytyjka.pl. Na ich stronie można znaleźć ten model w różnych odcieniach jeansu: ciemniejszym, jaśniejszym, marmurowym czy w kolorze szarym. Ja wybrałam cały niebieski z delikatnymi przetarciami przy szewkach z myślą o jego uniwersalności :) Perfekcyjnie spisze się w typowo casualowych stylizacjach, ale też nada charakterku tym bardziej eleganckim jak biała koszula i czarne spodnie. Z resztą, niedługo pokażę Wam jedną ze stylizacji z tym plecaczkiem w roli głównej, więc przekonacie się na własne oczy :* Czy znalazłam swój plecak idealny? TAK! Chętnie pójdę w nim na uczelnię, ale i w miasto <3 Podoba Wam się? :*   










Full-cap H&M | Piórnik cytrynka  | Plecak Brytyjka.pl

16 komentarzy :

  1. Jaaa! Ten plecak to coś genialnego :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super plecak! Szkoda, ze ja juz etap szkoly mam dawno za soba! :) No ale kto powiedzial, ze plecaki nosimy tylko do szkoly, prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚSwietny plecak !
    kiedyś nie cierpilama ich nosić, od gimnazjum zaczęlam nosić torby na jedno ramię, a teraz tak bardzo zaczeky plecaki mi się podoba, że pomimo tego, że szkolę już dawno mam za sobą, z chęcią sprawilabym sobie taki na co dzien do latania <3


    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię plecaki:) Ten jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny plecak , mega mi się podoba ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki fajny ten plecak:) podoba mi się też czapeczka:) muszę sobie taką sprawić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie podoba się w zupełności, jest świetny, od dawna szukałam jakiegoś jeansowego plecaka. Nie dość że z zewnątrz wygląda naprawdę ciekawie to jeszcze te paski w środku nadają mu takiej nutki oryginalności, bo ciężko znaleźć plecak z takim wnętrzem...

    Zapraszam na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się dżinsowe plecaczki mają coś w sobie, model śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za plecakami, ale ten ma coś w sobie. Jest bardzo dziewczęcy :) podoba mi się :)
    klik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez mam ten plecak - w ciemniejszej wersji. Jest świetny!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny plecak!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.