Magic of lights

Hi! :*

For Tuesday afternoon I have for you photo shoots. I took photos in summertime, but I hadn't got a time to retouch it. Luckly I have it for you today and I will try make your afternoon more beautiful by it.

Have a nice afternoon! :*

____________________

Witajcie Kochani :*

Na dzisiejsze jakże piękne popołudnie przygotowałam dla Was post z sesją zdjęciową. Zrobiłam ją jeszcze podczas wakacji, ale jakoś nie miałam czasu, żeby ją doprowadzić do stanu takiego, aby Wam ją pokazać :) Na szczęście dzisiaj zobaczycie już efekty końcowe i mam nadzieję, że Wam się spodoba :* Miłego popołudnia! :*





Model | Modeleczka: my sister Klaudia :*
Photos | Zdjęcia: me | ja ;)
Make-up and stylization | Makijaż i stylizacja: me | ja ;)





 Click at the photo to see more details :)


Kliknij na zdjęcie, żeby zobaczyć więcej szczegółów :)






Zapraszam na niepowtarzalne sesje zdjęciowe :)
Tym bardziej, że za oknami mamy tak pięknie i kolorowo. 

44 komentarze :

  1. jakie piękne zdjęcia! a te lampki.... normalnie się zakochałam! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Those pictures are really nice :)

    Hugs
    Svetlana

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne zdjecia!!!

    www.jerseygirltexanheart.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie - szał ;) Fotki były robione po zmroku, prawda? pierwsze dwa i ostatnie są bardzo ładnie doświetlone. Czego używałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Tak, zostały zrobione od razu po zachodzie słońca. W ten dzień na szczęście było tak szarawo wtedy i udało mi się niczym nie dopalać zdjęć :) Robiłam zdjęcia na statywie z długim czasem naświetlania i oto są efekty :)

      Usuń
    2. Ach i zapomniałam :D Na pierwszych dwóch doświetlone zostały taką halogeną, która co jakiś czas się oświecała na podwórku, która działa na czujkę ;) Reszta robiona w naturalnym świetle :)

      Usuń
  6. What a beautiful dress and I just love the lighting! Gorgeous pictures and so magical!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne zdjęcia :) Bardzo klimatyczne i magiczne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia! pierwsze i ostatnie są po prostu genialne!
    śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you so much♥ This event was very cool! :)
    Great picture! I like it!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie najlepsze zdjęcie to zdjęcie pierwsze :) jest przepiękne, magiczne, modelka fajnie się na nim odnajduje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. p.s. pozwalam sobie zaobserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia, jestem pod wrażeniem, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia :) Całość wygląda tak.. hm.. magicznie :) super :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Brak słów! Zdjęcia są cudowne, mają wyjątkowy, magiczny klimat. Zdecydowanie masz dobrą rękę do fotografii! :)

    Pozdrawiam
    www.LeveretteIII.com

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczne te zdjecia i sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna sesja :) A zdjęcie pierwsze i ostatnie ma w sobie magię :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko piękna jesteś!
    Sesja znakomita!
    Sukienka rewelacyjna - nie
    lubię białego koloru a nawet
    sukienek ale jak patrzę na
    Ciebie to po prostu ta sukienka
    mi się podoba! =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać - to proszę przekazać Klaudii. =)
      Tobie gratuluje "ręki" do aparatu!

      Usuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna sesja zdjęciowa, a sukienka piękna :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna modelka, piękne zdjęcia!!!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  23. ostatnie zdjęcie jak z bajki! *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW! Przepiękne ! Bardzo mi się podoba, naprawdę <3
    ŚWIETNE :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Very chic, the dress is so cute. You look fab. :)
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow cudne zdjęcia ! Bardzo pomysłowe. :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze się cieszę, kiedy komuś się chce popełnić jakąś ciekawą sesję z klimatem. Mnie też już kilka razy wzięło;-)
    Piękne zdjęcia, piękna Ty. Wianek i sukienka są takie romantyczne i słodkie, ale nie infantylne, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnie zdjęcie bakjowe, aż mam chęć przerobić je na rysunek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, cieszę się że tak bardzo się podoba :* Byłoby mi niezmiernie miło, gdybym Cię zainspirowała do stworzenia przez to rysunku :) Jeśli będziesz mieć ochotę to rysuj śmiało i podeślij mi końcowy efekt :* Oczywiście wtedy zamieszczę rysunek (wyłącznie za Twoją zgodą) zarówno na blogu jak i moim fanpage'u z Twoim podpisem imieniem i nazwiskiem :) Miłego dnia :*

      Usuń
  29. wspaniałe zdjęcia ! :D świetny klimat :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale piękna jesteś *.* A zdjęcia i blog przepiękny ^^
    obserwujemy ? odpisz u mnie ;)
    sqnwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz bajecznie. Niesamowicie barwna, ciekawa i interesująca organizacja świateł

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.