DIY: krótkie spodenki ze starych spodni

Witajcie! :*

Wiem,wiem...pełno jest takich postów na blogach w internecie. Ale musiałam spróbować czy to faktycznie wychodzi. Dokładnie myślę o przerabianiu długich spodni na krótkie ;) Ostatnio dorwałam stare, niemodne już spodnie mojej mamy i stwierdziłam, że szkoda byłoby je wyrzucić bo krój jest naprawdę świetny. Takim sposobem zrobiłam sobie krótkie spodenki z wysokim stanem :)

Do ich zrobienia potrzebowałam jedynie:
-pumeksu
-nożyczek
-7 szt. ćwieków
-i trochę fantazji ;)

Jak na pierwszy raz efekt chyba całkiem niezły. Nie lubię zbytnio poszarpanych, więc jedynie zrobiłam małe dziurki, po to by pasowały też do bardziej eleganckich bluzek. Jedyne co mi nie wyszło to długość...gdy już cięłam okazało się, że mogły być ciut dłuższe ;)







1 komentarz :

  1. super wyglądasz! jak na początek są świetne :)
    ja niestety jestem jakieś beztalencie ;c
    zapraszam do siebie:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.